Din Oct 20, 2022
Chiar daca am incarcat toate documentele cerute de cei de la Casa Pariurilor, retragerea mea a fost refuzata deja de 3 ori pe motiv ca nu am incarcat toate documentele cerute.
Ultimul motiv primit pentru refuzarea tranzactiei a fost ca am modificat extrasul de cont (am acoperit tranzactiile de pe contul meu)
Las mai jos si discutiile avute pe live chat.
Multumesc de ajutor
Bună ziua! Numele meu este Oana. Cu ce informații vă pot ajuta?
10:14
am o retragere in curs si voiam sa stiu daca mai e nevoie sa incarc alte documente
10:15
Oana
In acest moment nu sunt solicitate documente suplimentare , cererea de retragere se afla in procesare iar termenul de aprobare este de maxim 72 de ore
10:16
dupa ce am facut cererea de retragere, am primit un mail unde era specificat ca trebuie sa incarc o poza cu cardul/cardurile folosite pentru a putea retrage
10:16
Oana
Da, este necesar sa incarcati in contul de joc poza cardului utilizat la depunere
10:17
Vă informăm faptul că, pentru încărcarea documentelor vă rugăm să utilizați serverul securizat din contul de joc, secțiunea ”Contul meu -Setări – Setări date personale.
10:17
la sectiunea „verificarea identitatii” apare ca este totul ok. puteti verifica daca sunt deja incarcate? nu tin minte daca am facut deja lucrul asta sau nu
10:19
Oana
In contul de joc nu aveti documente incarcate .
10:19
Din cauza inactivității, această sesiune se va închide și ne puteți contacta pe e-mail la [email protected] Vă mulțumim!
10:23
buna ziua
16:13
Laura
Buna ziua, numele meu este Laura. Cu ce informații te pot ajuta, Marius cosmin?
16:14
imi puteti spune ce documente mai lipsesc pentru a putea procesa retragerea? am trimis toate documentele cerute: copie carte de identitate, extras de cont in format pdf, copie factura utilitati, selfie cu buletinul
16:15
cu toate astea, cererirle de retragere au fost respinse
16:15
Laura
Este necesar sa ne transmiteti extrasul de cont bancar ,al cardului virtual.
16:16
am trimis
16:16
in format pdf
16:17
Laura
Dupa transmiterea documentului procesul de verificare poate dura pana la maxim 48 de ore, moment in care veți fi informat pe e-mail cu privire la statutul contului dumneavoastră. Vă asigur ca se depun toate eforturile necesare, pentru a nu se ajunge la acest termen.
16:17
asa cum am mentionat si mai sus
16:17
Laura
Observ ca vi se solicita o alta poza a actului de identitate.
16:21
Cu alte informații vă mai pot ajuta în acest moment?
16:21
Din cauza inactivităţii pe chat, această conversaţie se va încheia. Pentru mai multe întrebări şi suport puteți să ne contactați prin e-mail la [email protected] sau prin chat. Vă doresc o zi bună!
16:22
ati verificat inainte sa spuneti ca se solicita alta poza?
16:44
am trimis tot ce a fost solicitat pe mail
16:44
asa cum am mentionat si mai sus
16:44
Oana
Bună ziua! Numele meu este Oana.
16:44
chiar si dupa cartea de identitate care a fost deja validata atunci cand am deschis contul
16:45
nu degeaba apare totul ok in sectiunea „verificarea identitatii”
16:45
Oana
Contul de joc este validat domnule Marius , este necesar sa incarcati in contul de joc si extrasul de cont aferent cardului cu terminatia 3565 in format PDF , nu mai vechi de 3 luni, in care sa se regaseasca si tranzactiile de pe cont, fara modificari facute.
16:45
asta am spus deja de 3 ori pana acum, am incarcat si extrasul de cont in format PDF
16:46
si cartea de identitate
16:46
selfie cu buletinul
16:46
copie factura utilitati
16:46
daca va uitati la documentele incarcate, vedeti ca sunt toate acolo
16:47
Oana
Extrasul de cont trebuie incarcat domnule Marius , acesta nu trebuie sa prezinte modificari .
16:47
De accea nu a fost acceptat.
16:47
ce modificari vedeti pe el?
16:47
nu sunt modificari
16:47
sunt doar acoperite sumele
16:47
pentru ca asa e normal
16:47
Oana
Aceasta a fost decizia departamentului abiliat , este necesar sa incarcati un nou extras de cont .
16:48
in baza la ce anume imi cereti sa las vizibile sumele din extrasul meu de cont?
16:48
De asemenea, este necesar ca din extrasul de cont să reiasa numele titularului de cont, IBAN-ul și să nu fie mai vechi de 3 luni.
16:49
asta este mentionat in mail-ul primit
16:49
sa reiasa IBAN-ul, numele si sa nu fie mai vechi de 3 luni
16:49
Oana
Acesta nu trebuie sa prezinte modificari , pe extrasul transmis de dvs aveti modificari efectuate.
16:49
Acesta nu a fost acceptat .
16:49
si eu va spun ca nu este normal sa va las acele date vizibile. nimeni nu cere lucrul asta
16:50
Oana
Aceasta a fost decizia departamentului abilitat , din pacate este finala si irevocabila , ce ati incarcat dvs in contul de joc nu a fost acceptat .
16:51
am nevoie sa primesc acest raspuns pe mail
16:51
cu motivul exact pentru care nu a fost procesata tranzactia
16:51
Oana
In regula , va notificam si pe adresa de e-mail .
16:52
Cu alte informații vă mai pot ajuta în acest moment ?
16:52
Din cauza inactivității, această sesiune se va închide și ne puteți contacta pe e-mail la [email protected] Vă mulțumim!
16:53
Username | Mario85s | ||
[email protected] |
adminsteroslots
DIN Oct 20, 2022
DIN Oct 20, 2022
Salut!
Am transmis situatia intampinata de tine catre operatorul responsabil si vei fi contactat curand.
Zi faina!
1 din 4 rezolvate
o zi timp mediu raspuns
o saptamana timp mediu rezolvare
suma medie 375 lei
Reclamatii pentru Casa Pariurilor
Casa Pariurilor - Altele
ramase
Casa Pariurilor - Depuneri si retrageri
Casa Pariurilor - Bonusuri
Ai probleme cu Casa Pariurilor?
mario85s
Din Oct 20, 2022