Reclamații casino

Daca dorești sa depui o reclamație, te rugăm sa selectezi opțiunea care descrie cel mai bine problema ta

Deschide Reclamație
Ai probleme cu un cazino? Până acum am ajutat 91 de jucători să recupereze
RON
Cu ajutorul Serviciului de reclamații Stero Slots
Cazinouri de incredere
Iata o lista de cazinouri online cu cele mai bune rezultate in adresarea reclamatiilor.
MAGNUMBET
Luck.com
Princess Casino
888
PlayGG
MrBit Casino
Mozzart
Unibet
Fortuna
Winner
CashPot
SuperBet
Vlad Cazino
Stanleybet
Gameworld
Betano
Get's Bet
Conti Cazino
SlotV Casino
NetBet
PublicWin
SportingBet
Casa Pariurilor
Admiral
Favbet
Magic JackPot
Frank Casino
Winmasters
Maxbet
PokerStars
Betfair
Efbet
Baum Bet
ExcelBet
Ultimele reclamații
Aici veti gasi ultimele reclamatii pe care le-am primit.
MAGNUMBET - Depuneri si retrageri

Suma: 35000 Lei

Betano - Bonusuri

Suma: 0 Lei

Princess Casino - Altele

Suma: 700 Lei

Luck.com - Bonusuri

Suma: 100 Lei

Luck.com - Bonusuri

Suma: 100 Lei

Luck.com - Bonusuri

Suma: 100 Lei

Luck.com - Platforma si cont

Suma: 300 Lei

MAGNUMBET - Depuneri si retrageri

Suma: 1856 Lei

Princess Casino - Altele

Suma: 125 Lei

Favbet - Platforma si cont

Suma: 1020 Lei


Întrebări frecvente
Ce este Serviciul de reclamatii Stero Casino?
Cui ii este permis sa foloseasca Serviciul de Reclamatii Stero Slots?
Cum se trimite o reclamatie?
La ce ar trebui să fiu atent când postez o reclamație?
Ghid reclamatii
Raport reclamații
În curând
Recomandările lui Stero
fist5
Luck.com
fist4
SuperBet
fist4.5
PlayGG
fist4
Conti Cazino
fist4
Get's Bet
fist4
NetBet

Vezi tot
Când să luați în considerare depunerea unei reclamații?

În primul rând, este important să știți că majoritatea cazinourilor, în special cele de renume, vor dori să colaboreze cu dvs. pentru a rezolva orice probleme pe care le puteți întâlni. Așadar, înainte de a vă gândi la utilizarea serviciului nostru de reclamații, ar trebui să discutați mai întâi cu cazinoul.

Încercați să rezolvați problema, dar amintiți-vă că nimic nu se rezolvă prin furie. Vorbește cu cazinoul într-un mod civilizat. Dacă după discuții încă nu sunteți mulțumit sau problema nu a fost rezolvată, ar trebui să luați în considerare o plângere la cazinou.