Din Jun 24, 2022
Problema este cu Princess Casino. Acum 7-8 luni am dat auto-excludere la cont pe o perioada de 6 luni. Aceste luni au trecut si acuma nu doresc sa imi redeschida contul.
Am mai incercat si cand au expirat cele 6 luni si tot raspunsuri ca si in printuri am primit. Sper sa puteti rezolva ceva . Multumesc
princess-casino
DIN Jun 15, 2022
DIN Jun 15, 2022
Buna ziua,
Contul de jucator asociat adresei de e-mail are contul inchis prin auto-ecludere din rubrica de Joc Responsabil. Jucatorul a optat spre o auto-ecludere permanenta si nu pentru 6 luni.
In cazul acestui cont de joc va putem asigura ca solicitarea de redeschidere a contului de joc a fost analizata conform metodolgie interne care respecta procedurile reglementate de catre O.N.J.N. in conformitate cu Termenii şi Condiţiile site-ului:
– 3.7 Serviciile de jocuri de noroc ce urmeaza a fi oferite de catre Princess Casino prin intermediul Site-ului, vor fi supuse procedurilor de licentiere si autorizare, reglementate de catre O.N.J.N. (Oficiul National pentru Jocuri de Noroc).
In urma acestei analize s-a stabilit ca acest cont de joc sa ramana inchis pentru moment. Jucatorului i s-a comunicat sa revina cu o noua cerere in acest sens, peste 6 luni cand va fi posibila o noua evaluare a contului de joc.
Daca mai aveti si alte intrebari nu ezitati sa ne contactati direct pe adresa [email protected]
Cu stima,
24 din 36 rezolvate
o zi timp mediu raspuns
o saptamana timp mediu rezolvare
suma medie 12220 lei
Reclamatii pentru Princess Casino
Princess Casino - Altele
Princess Casino - Altele
Princess Casino - Platforma si cont
Princess Casino - Depuneri si retrageri
Ai probleme cu Princess Casino?
bonbon
Din Jun 24, 2022