Din Oct 28, 2022
Salut , am tot asteptat sa intre banii dar dupa cateva zile primesc acest e-mail :
Bună ziua,
Vă mulțumim că ați ales Princess Casino!
Pentru a putea procesa solicitarea de retragere înregistrată, va fi necesar să ne trimiteți:
– O fotografie cu cardul bancar folosit pentru depunere – 4****1762 , card 5****3724, 4****9173- în care să fie vizibile primele 4 și ultimele 4 cifre ale cardului, numele și data expirării;
– O fotografie a cărții de identitate a posesorului cardului folosit pe site, în cazul în care nu sunteți dvs. titularul de card;
Depuneri si retrageri pe toata luna septembrie si inclusiv in octombrie a fost cu cardul 3210 si 3724 la sfarsit , am incercat sa le explic ca eu numai detin acele carduri vechi fizic , am contactat banca transilvania si mi-a trimit pe email o dovada ca acele carduri 1 a fost inchis pe motiv pierdut si celalalt din cauza ca a expirat si cardurile valabile sunt exact cu cele care am facut tranzactiile in luna septembrie si otcombrie , in luna septembrie am depus zeci de mi de le si am si retras fara nici o problema iar acum imi cer documentele astea , nu inteleg care este problema
adminsteroslots
DIN Oct 20, 2022
DIN Oct 20, 2022
Salut George!
Am transmis aceste detalii catre operatorul responsabil si vei primi un raspuns cat de curand.
Zi faina!
20 din 35 rezolvate
o zi timp mediu raspuns
o saptamana timp mediu rezolvare
suma medie 12550 lei
Reclamatii pentru Princess Casino
ramase
Princess Casino - Altele
ramase
Princess Casino - Platforma si cont
ramase
Princess Casino - Depuneri si retrageri
Princess Casino - Depuneri si retrageri
Ai probleme cu Princess Casino?
george.iulian6
Din Oct 28, 2022