Articole in aceasta sectiune

Intrebari Frecvente

Ce este Serviciul de reclamatii Stero Casino?

stero

Din 2022-03-01 17:32:11

Serviciul de Reclamatii Stero Slots /SRSS/ este o functionalitate cu un obiectivul principal de a oferi un serviciu de mediere corect, onest, independent și gratuit între jucători și cazinourile online. Speram ca, incet incet, el se va transforma în cel mai popular și de succes serviciu de mediere din Romania, procesând anual sute de plângeri ale jucătorilor și recuperând milioane de lei neplătiți sau confiscați pe nedrept de la jucătorii online.

3 din 3 au gasit acesta util
Mai ai intrebari? Trimite o cerere

Articole asemanatoare

Cui ii este permis sa foloseasca Serviciul de Reclamatii Stero Slots?

stero

Din 2022-03-01 17:33:48

Vă rugăm să rețineți că numai membrii înregistrați au voie să folosească Serviciul de reclamații Stero Slots /SRSS/. Dacă încă nu sunteți membru, alăturați-vă armatei Stero acum!

3 din 3 au gasit acesta util
Mai ai intrebari? Trimite o cerere

Articole asemanatoare

Cum se trimite o reclamatie?

stero

Din 2022-03-01 17:36:06

Trimiterea unei reclamații utilizând Serviciul de Reclamatii Stero Slots /SRSS/ este un proces ușor de urmat. Pentru a trimite o reclamatie urmati urmatorii pasi:Faceți clic pe meniul Reclamații de pe site-ul nostru. Apoi faceți clic pe Trimitere reclamație. Urmați instrucțiunile de pe ecran.

3 din 3 au gasit acesta util
Mai ai intrebari? Trimite o cerere

Articole asemanatoare

La ce ar trebui să fiu atent când postez o reclamație?

stero

Din 2022-03-01 17:37:43

Vă rugăm să vă asigurați că urmați cu strictețe și respectați toate Regulile și Termenii SRSS atunci când trimiteți o reclamație. Nerespectarea acestui lucru poate duce la respingerea plângerii dumneavoastră.

3 din 3 au gasit acesta util
Mai ai intrebari? Trimite o cerere

Articole asemanatoare

De ce toate câmpurile din formularul de reclamație sunt obligatorii?

stero

Din 2022-03-01 17:39:10

Vă rugăm să rețineți că, fără a completa în mod corespunzător câmpurile obligatorii din formularul de reclamație, va fi aproape imposibil pentru echipa de reclamații Stero Slots să inițieze o revizuire adecvată a plângerii dvs., să efectueze o investigație adecvată asupra problemei și să vă ajute să rezolvați problema.

3 din 3 au gasit acesta util
Mai ai intrebari? Trimite o cerere

Articole asemanatoare

Cum să atașez fișiere la reclamația mea și de ce este recomandabil să fac asta?

stero

Din 2022-03-01 17:42:04

Vă rugăm să rețineți că, dacă acuzațiile și/sau cererile dvs. împotriva operatorului de cazinou afectat nu sunt suficient de justificate și/sau nu sunt susținute cu dovezi relevante pentru a dovedi validitatea declarațiilor și afirmațiilor dvs., cazul dumneavoastră va fi respins. Furnizarea tuturor faptelor, detaliilor și dovezilor relevante cu privire la plângerea dvs. este esențială pentru ca Echipa de reclamații Stero Slots să poată efectua o analiză adecvată și să ofere o soluție justă și justificată pentru disputa dvs.În prezent, nu există o limitare în ceea ce privește numărul de fișiere pe care le puteți atașa la reclamațiile dvs., cu toate acestea, dimensiunea atașamentelor nu trebuie să depășească 5 MB.Formate de fișiere acceptate - png, jpg, jpeg, gif, doc, docx, xls, xlsx și pdf.Vă rugăm să rețineți că SRSS este un serviciu public, dar atașamentele dvs. vor fi vizibile numai pentru dvs., pentru echipa de reclamații Stero Slots și pentru reprezentantul desemnat al cazinoului care se ocupă de reclamația dvs.

3 din 3 au gasit acesta util
Mai ai intrebari? Trimite o cerere

Articole asemanatoare

Cât timp durează examinarea și aprobarea reclamației mele?

stero

Din 2022-03-01 17:45:16

Echipa de reclamații Stero Slots va examina, de obicei, reclamațiile noi în termen de 96 de ore de la trimitere. Cu toate acestea, cel mai adesea durează 48 de ore sau mai puțin pentru o astfel de acțiune. Dacă vă confruntați cu o situație în care noua dvs. reclamație nu a fost examinată în intervalul de 96 de ore, vă rugăm să nu intrați în panică și să nu vă grăbiți să trimiteți o nouă reclamație. Motivul pentru care reclamația dvs. nu a fost examinată în intervalul de timp specificat se datorează faptului că suntem incredibil de ocupați să asistăm zeci de alți jucători în probleme. Fiți siguri că vom reveni la cazul dvs. cât mai curând posibil.

3 din 3 au gasit acesta util
Mai ai intrebari? Trimite o cerere

Articole asemanatoare

Plângerea mea a fost respinsă. De ce?

stero

Din 2022-03-01 17:47:00

Vă rugăm să rețineți că toate reclamațiile nou trimise sunt verificate amănunțit în timpul procesului de examinare pentru a respecta Regulile și condițiile SRSS. Dacă plângerea dvs. nu a îndeplinit unul sau mai multe dintre orientările și/sau termenii SRSS, înseamnă că cazul dvs. va fi respins de echipa de reclamații Stero Slots și veți fi notificat prin e-mail pentru o astfel de decizie, împreună cu toate motivele relevante pentru respingere. .Vă rugăm să rețineți că, în cazul în care echipa de reclamații Stero Slots trebuie să clarifice ceva în plus față de ceea ce este menționat în mesajul de respingere, veți fi contactat în mod corespunzător și vi se va solicita să furnizați mai multe detalii și/sau dovezi.

3 din 3 au gasit acesta util
Mai ai intrebari? Trimite o cerere

Articole asemanatoare

Plângerea mea a fost acceptată și publicată. Ce urmeaza?

stero

Din 2022-03-01 17:50:32

Serviciul de reclamații Stero Slots /SRSS/ trateaza cazurile individual. Fiecare parte implicată în procesul de reclamație are la dispoziție 96 de ore pentru a răspunde la reclamație. Desigur, ambele părți, precum și echipa de reclamații SteroSlots pot răspunde la reclamație în orice moment, indiferent de ordinea actuala a răspunsului. De fiecare dată când este postat un răspuns, ora este resetată, ordinea de răspuns este modificată în consecință, iar cealaltă parte, precum și Echipa de reclamații Stero Slots sunt notificate automat prin e-mail trimis de sistemul nostru de reclamații.Toate părțile implicate în procesul de reclamație primesc mementouri generate automat prin e-mail. Sistemul nostru de reclamații trimite până la trei memento-uri părții care, la rândul său, va răspunde dacă nu a făcut acest lucru în intervalul de timp dat de 96 de ore. Dacă una dintre părți nu răspunde în intervalul de timp dat, atunci cazul este închis automat și marcat ca Nerezolvat (dacă operatorul de cazinou nu a răspuns) sau Respins (dacă reclamantul nu a răspuns).Utilizatorul și reprezentantul cazinoului au dreptul de a solicita redeschiderea cazului lor de două ori. Tot ce trebuie să facă este să contacteze echipa noastră de reclamații și să precizeze motivul pentru care nu au putut răspunde în intervalul de timp dat. Echipa de reclamații Stero Slots are dreptul de a refuza redeschiderea oricărui caz dacă motivul declarat este considerat ca nu insuficient justificat.

3 din 3 au gasit acesta util
Mai ai intrebari? Trimite o cerere

Articole asemanatoare

Casino nu răspunde la reclamația mea. Ce urmeaza?

stero

Din 2022-03-01 18:04:31

În cazuri rare, se poate întâmpla ca reprezentanții cazinoului să rateze sau să prefere să nu răspundă la reclamația dvs. Vă rugăm să rețineți că, dacă operatorul de cazinou afectat nu reușește să abordeze o/sau să răspundă la reclamația dvs. în intervalul de timp alocat de 96 de ore, cazul va fi închis ca Nerezolvat și scorul de clasare al operatorului pe Stero Slots va fi scăzut în consecință.

3 din 3 au gasit acesta util
Mai ai intrebari? Trimite o cerere

Articole asemanatoare

Cum este procesata plângerea mea?

stero

Din 2022-03-01 18:07:09

Etapa finală a procesului de reclamație este luarea unei decizii cu privire la un caz dat. Decizia finală se bazează pe următoarele criterii:Toate faptele care au devenit cunoscute în timpul procesului de reclamație; Toate probele prezentate de ambii implicate în procesul de reclamație; Toate detaliile și explicațiile (dacă există), prezentate de diferite departamente de cazinou, cum ar fi cele Fraude, Finanțe, Securitate și Asistență, de exemplu; Analize și/sau comparații atente între faptele declarate de la solicitant și Termenii și condițiile relevante ale cazinoului; Confirmare din partea solicitantului dacă toate sumele datorate au fost plătite corespunzător în timpul procesului de reclamație; Fapte și dovezi (dacă există), prezentate de terți în timpul procesului de reclamație, cum ar fi furnizorii de software pentru jocuri, laboratoarele de testare pentru jocuri etc. Decizia finală cu privire la orice caz de plângere este luată de managerii de reclamații Stero Slots prin consens pentru a evita orice prejudecăți personale.

3 din 3 au gasit acesta util
Mai ai intrebari? Trimite o cerere

Articole asemanatoare